Pécsi Szál

2009.11.19. 00:47

Voltam Vad Fruttik koncerten, ami önmagában nem nagy szám. Mindezt józanul, egyedül és elejétől a végig... ez már valami.

Rá kellett jönnöm, hogy csúnyán elcseszték anno a sárga zsigulival (vagy csak sikerült továbbfejlődni). Nálam rásütött egy egyfajta haknizenét játszó, vicceskedős-alter címkét a zenekarra, olyan "oké van, és?" Aztán szerencsére kiderült, hogy rosszul gondoltam. A szövegek nem ködösítenek, élőben eszméletlenül jól szólnak a számok. A kemikáliák levitte a fejem, Marci (az énekes) szavaival élve, "mintha Prodigy koncerten lettem volna". De a csúcspont, egy nemtudomhonnan előbányászott Szécsi Pál feldolgozás volt, de az úgy... de az úgy nagyon.

 

Szerző: gyapo

1 komment

Címkék: zene koncert

A bejegyzés trackback címe:

https://thingsforyou.blog.hu/api/trackback/id/tr781535705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dafi723 2009.11.19. 20:21:16

én is hallottam őket 2xer. Dobjon le szotyira péézt Sziget nagyszínpadon odavert :D
süti beállítások módosítása